Πέμπτη 5 Απριλίου 2018

Αυτο το διάβασα σε μια διαδυκτιακη κοινότητα και μου αρεσε γιατι ανηκει σε πολλους ανθρωπους που το εζησαν ...........όπως και εγώ και απλως βρισκω τη εξηγηση τελεια

Αυτο το διάβασα σε μια διαδυκτιακη κοινότητα και μου αρεσε γιατι ανηκει σε πολλους ανθρωπους που το εζησαν ...........όπως και εγώ και απλως βρισκω τη εξηγηση τελεια
«Όταν σε δέρνουν τόσο πολύ βάναυσα και για τόσο μεγάλο διάστημα, αποκτάς την τάση να λες τα πράγματα με το όνομά τους – μ' άλλα λόγια, η κατάσταση αυτή εξαφανίζει κάθε προσχηματική διάθεση από μέσα σου. Αν επιζήσει κάτι μέσα σου, συνήθως αυτό θα είναι κάτι αυθεντικό. Οποιοσδήποτε δέχεται τόση βία και τιμωρία στην παιδική του ηλικία, μπορεί να γίνει δυνατός, σωστός άνθρωπος, ή να γίνει βιαστής, φονιάς, να καταλήξει σε κάποιο τρελάδικο, ή να χαθεί μέσα στους αμέτρητους δρόμους της ζωής. Καταλαβαίνετε λοιπόν, πως ο πατέρας μου αποδείχτηκε σπουδαίος λογοτεχνικός δάσκαλος: με δίδαξε το νόημα του πόνου, του πόνου δίχως αιτία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου